FIRINDA SOSİSLİ PATATES

Fırında sosisli patates
Fırında sosisli patates tarifi
Fırında sosisli patates tarifi ve detaylı yapım aşaması nasıldır?














Merhabalar:) herkese mutlu haftalar diliyorum.Bir ev hanımı olarak neden pazartesi sendromu yaşıyorum.Bir türlü anlamıyorum,Sonuçta işe gitmiyorum bütün gün evdeyim:).Hakkımda bölümünü okuduysanız samsunda yaşadığımı da biliyorsunuz o halde :) cumartesi günleri oturduğum semtte semt pazarı kuruluyor bu sebepten ötürü cumartesileri evde bir iş yapamıyorum:( pazara git gel yemek yap birde çocuk ahh çok zor geçiyor..İçime sinen bir temizlik yapamıyorum maalesef:)
Pazar günü tatil eşim evde geç kahvaltı, gezme tozma derken gün bitiyor vee muhteşem pazartesi sendromu yükleniyor sanırsam :))) Nefis bir kahvaltı çeşidi paylaşıyorum deneyen herkes bayılacak lezzeti benden garanti:)
MALZEMELER
3 adet orta boy patates
250 gram dana sosis
4-5 tane yeşil biber
2 tane domates
Kekik
Kızartma için  bolca sıvı yağ

Üzeri için:
rendelenmiş kaşar

YAPILIŞI
Patatesleri soyuyoruz ve küp küp doğruyoruz. Sıvı yağda kızartıyoruz. Sosisleri yuvarlak doğruyoruz, biberleri minik doğruyoruz.Domatesleri soyuyoruz, küp doğruyoruz. Kızarttığımız patatesleri borcama alıyoruz. Aynı tavada sosisleri de kızartıyoruz, daha sonra da ayrı bir tabağa alıyoruz ve aynı tavada biber ve domatesleri iyice pişiriyoruz. Domatesli sos pişince içine sosisleri ilave ediyoruz. Baharatını da ekliyoruz ve ocaktan alıp borcamdaki patatesin içine ekliyoruz. İyice karıştırıyoruz, üzerine kaşar rendesi ile kaplıyoruz ve 200 derecede yaklaşık 7.8 dk bekletiyoruz,ve patatesli sosis hazırdır
... AFİYET OLSUN..