KIZILCIK NASIL SAKLANIR


Kızılcık meyvesi nedir
Kızılcık dondurucuda nasıl saklanır
Kızılcık dondurucuda saklama tarifi ve detayları


Merhabalar:)
Ben yazın sonlarına doğru karınca misali çalışırım:) soslar konserveler kış için bir sürü kış harekatı.Sanki savaş çıkacak dolduruyorum deri dondurucuyu:)Eminim bir çok bayan benim gibi yapıyordur ve kış ayların da rahat ediyordur değil mi.Hazır olan hiç bir şeyi sevmiyorum meyve sularida bunlardan biridir.Herseyi kendim yapmayı çok seviyorum öyle ayrı bir lezzetli geliyor bana hem kendi emeğim hemde tamamen doğal oluyor Kızılcık lari bu sekilde koyuyorum kış aylarında kaynatiyorum OH mis gibi oluyor ..😊😊


MALZEMELER
3 kg kızılcık
Temiz dondurucu poşetleri

YAPILIŞI
Ben 3 kg diye yazdım ama siz ne kadar koymak isterseniz okadar yapabilirsiniz.Sadece aynı işlem yapilacak
Pazarladan aldığımız Kızılcık lari bir güzel ayikliyoruz sonra güzelce yıkıyoruz. İyice  suyu süzüldükten sonra arzu miktarda dondurucu poşetleri ne pay edin düzgünce deepfreze yerlestirin zamanı geldiğinde istediğiniz gibi kullanın AFİYET OLSUN..

NOT :Sakladığımiz Kızılcık lardan nasıl kızılcık şerbeti yaptıma bakmak isterseniz buraya tıklayın..