17:12
A+ A-

KLASİK BİSKÜVİLİ PASTA YAPIMI

Merhaba...
Ben bugün çok mutluyum çünkü bu güzel blogumda sizlerle enfes tariflerimi paylaşacağim için, Bu benim ilk tarifim :))
şimdiden bloguma uğrayan ve değerli yorumlarını bırakan bütün herkese çok teşekkür ediyorum.

İlk tarifim herkes tarafından bilinen,sevilen özellikle çocukların bayılarak yediği klasik bisküvili pasta tarifini veriyorum kremasını da kendimiz hazırlıyoruz böylece çocuklarımıza gönül rahatlığı ile yedirebiliriz.
Şimdiden deniyecek olanların ellerine sağlık.Afiyet olsun

klasik bisküvili pasta nasıl yapılır
MALZEMELER :


  • 3 paket sade petitbeurre bisküvi



KREMASI ICIN:

  • 7 su bardağı süt
  • 1.5 su bardağı şeker
  • 1 paket kakao  (25 gr)
  • 1 su bardağı un
  • 1 yemek kaşığı nişasta
  • 1 paket vanilya



ÜZERİ İÇİN :

  • 1 paket sade krem santi
  • 1 çay bardağı soğuk süt
  • Dekor şekerleri


YAPILIŞI:

  • İlk olarak tencereye sütü alıyoruz.
  • Şeker,un,nişasta ve kakao yu ekliyoruz orta kısık ateşte karıstırarak pişiriyoruz.
  • Kaynayınca altını kapatalım içine vanilya ilave edelim karıstiralım ve kremamız hazır.
  • Kare borcamı alıyoruz ben bunun için kelepçeli kare kalıp kullandım. Siz nasıl arzu ederseniz onu kullanabilirsiniz.
  • İlk sıra pettibör bisküvileri diziyoruz,üzerine kepçe yardımı ile eşit oranda krema dan döküyoruz.
  • Üzerine tekrar pettibör bisküvi tekrar krema bu sekilde biskivüler bitene kadar devam ediyoruz.
  • En üstte kalan kremayı da iyice döküyoruz,ve soğumaya bırakıyoruz .
  • En üstü Süslemek için bir çay bardağı süt ile krem şanti yi hazırlayalım krema torbasına yıldız uç takalım ve şantiyi dolduralım. Soğumuş olan pastanın üzerini dilediğimiz gibi süsleyelim,dolapta 3.4 saat bekletip servis yapalım afiyet olsun. ..