ZEYTİN SALATASI

Kahvaltılık..
Zeytin salatası..
Zeytin salatası nasıl yapılır?
Zeytin salatası tarifi ve detaylı yapım aşaması nasıldır?




Merhaba Nasılsınız blogum un güzel misafirleri:)
Pazar kahvaltılarına değişik bir şeyler arayışı içine girmiştim ve karşıma lezzetine resmen aşık olduğum bu nefis yeşil zeytin salatası çıktı normalde siyah zeytin fazla seven ve kontrolsüz yedim günlerde fazlaca abartan biri olarak.Yeşil zeytini pek sevmem hatta bu sebep ten fazla yapmayayım dedim bin pişman oldum :))resmen bayıldım bu lezzete daha önce nasıl keşfetmedim ya:)neyse efenim diyorum ve tarifime geçiyorum..












MALZEMELER
400 gram kadar çekirdeksiz yeşil zeytin
2 adet kapya biber(salçalık biber)
Yarım çay bardağı sızma zeytinyağı
3 dal taze soğan
Yarım demet maydanoz
Yarım demet dere otu
Yarım limon suyu
1 tatlı kaşığı kekik
1 tatlı kaşığı pul  biber
Arzu ya göre 1 kutu mısır (ben eklemedim)








YAPILIŞI
Zeytinleri yuvarlaklar doğrayalım,taze soğan, dere otu , maydanoz, incecik kıyalım. Ve kırmızı biberleri köz yapalım soyalım zeytinlere oranla doğrayalım.Ve bütün malzemeleri birleştirelim.Karıştıralım limon,zeytinyağı ve baharatlarını ilave edelim karıştıralım servise hazırdır. AFİYET OLSUN. .