FIRINDA MANTARLI MAKARNA

Fırında makarna
Fırında makarna nasıl yapılır .
Fırında makarna tarifi ve detaylı yapım aşama lari nasıldır. 



Merhabalar:)
Yine pratik bir tarif paylaşıyorum sizlere ben diyeyim makarna siz diyin börek :)nefis bir fırında mantarlı makarna yaptım diğer tariflerden bu tarifi pratik yapan bölüm beşamel sos hazırlamıyoruz bana göre biraz ağır oluyor yani bizim evde beşamel soslu sevilmediği için bu şekilde yaptım ve nefis oldu börek makarna arası bir lezzette sahip oldu mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum :)




MALZEMELER 
1 paket fırın makarna(yada herhangi bir makarna çeşit i) 
350  gram mantar
3 yemek kaşığı tereyağı 
1 su bardağı rende kaşar peyniri 

Sos için
2 su bardağı süt 
3 yumurta 




YAPILIŞI
Öncelikle makarnanın üzerine çıkacak kadar isiticida kaynamis su ilave ediyoruz ve bir fiske tuz bi yemek kaşığı sıvıyağ ilave ediyoruz(bu işlem önemli çünkü yapışmasını engelliyor) haşlanya birakiyoruz.Haşlamiş makarnın suyunu süzelim bu arada sosu için yumurta ve sütü karistiralim. Makarnayı tencereye geri alalım tereyağını ilave edelim karistiralim sosu ilave edelim sos tan az birsey ayırım üzerine dökmek icin iyice karistiralim. Mantarları arzu ettiğimiz şekilde doğrayalım, fırın kabına makarnanın yarısını dökelim orta kısmını mantarları düzelim üzerine biraz tuz biraz karabiber serpelim kalan makarnayı mantarın üzerine dökelim kalan sosu eşit oranda üzerine yaylım. Kaşar rendesi serpelim 190 derecede 35 dk pişirelim sıcak servis yapalım. AFİYET OLSUN. .