ÇİN BÖREĞİ

Çin böreği
Çin böreği tarifi
Çin böreği tarifi ve detaylı yapım aşaması nelerdir.









Merhaba sevgili ziyaretçilerim 😊 bugün sizlere nefis bir börek tarifi vereceğim ismi üzerinde olduğu gibi bir uzak doğu lezzettide. Yalnız orjinal tarif benim damak tadına pek uymadı için ben bu şekilde bir uygulama yaptım çokta nefis oldu benim için yaptığım en güzel lezzet lerden biridir.Sizlerde tarif ve detaylı video anlatımı ile paylasiyorum umarım çok beğenirsiniz evet tarifime geçiyorum:)




MALZEMELER
5 adet yufka

İç harcı için
300 gram kıyma
1 orta boy kuru soğan
1 kutu karışık garnitür
Karabiber
Pul biber
Kekik
Tatlı toz biber
Tuz

Üzeri için
1.5 büyük su bardağı  süt
1 çay bardağı sıvıyağ
Galeta unu

YAPILIŞI

İlk olarak iç harcı hazirliyoruz.Soğanları incecik doğruyoruz,kıymayi ilave ediyoruz kavuruyor, daha sonra suyunu güzelce süzdügümüz garnitür ü ilave ediyoruz biraz daha kavuralım ve baharatları ekleyip altını kapatalım. Sos için derin bir kaseye süt ve sıvıyağ alıp karistiralim.Ayrı bir tabağa da galeta unu koyalım ve tezgah üzerine bir bütün yufka serelim.Sos tan sürelim heryeri ne üzerine 2. Yufkayı koyalım 8 eşit parçaya bolelim,ve eşit oranda iç harcı koyalım sigara böreği sarar gibi saralim çok sıkı olmasın :)bütün yufkalara aynı işlemi yapalım ve bitirelim yağlı kağıt serili tepsiye dizmeden önce sardigimiz bütün börekler önce kalan sosa batiralim ve galeta ununa bulayalim.Tepsiye dizelim 190 derecede güzelce kızarana kadar pişirelim. Sıcak servis yapalım AFİYET OLSUN. .